Euskara | Gaztelera | ||
---|---|---|---|
www.hiru.com (1) | www.hiru.com (1) | ||
1934an eskultore britainiarrak materialak zulatzeari ekin zion eta 1940tik aurrera hutsuneek edo zuloek eta masek garrantzi berbera izango dute Moore-ren lanetan, formaren eta espazioaren arteko osagarritasunaren bila. |
iturriak | En 1934 Moore comienza a horadar los materiales y a partir de 1940 los agujeros o vacíos y las masas tendrán la misma importancia en las obras de Moore, en la búsqueda de la complementariedad de la forma y el espacio. |
fuentes |
www.euskonews.com (1) | www.euskonews.com (1) | ||
Asmatuko balitz ikasketa garaian alor bat zaintzea, eta esatea zorionez gizarte honek gauza on asko dituela, baina baita zulo eta hutsune handiak ere... |
iturriak | Por suerte esta sociedad tiene muchas cosas buenas, pero también grandes carencias y vacíos… Si no vamos llenando esos vacíos a nuestra manera, la sociedad y los ciudadanos sufrirán. |
fuentes |
www.3digitala.com (2) | www.3digitala.com (2) | ||
hitzak: Oñati Gipuzkoa santutegia monasterioa tenplua basilika erretaula Arantzazu Birjina arkitektura eskultura margolaritza frantziskotarra bailara Aizkorri Aizgorri Francisco Javier Sáenz de Oiza Jorge Oteiza Lucio Muñoz Nestor Basterretxea Luis Laorga Eduardo Chillida harria Markina abstraktua frisoa apostolua hutsunea zuloa diamantea sarrera aita santua Pablo VI |
iturriak | Términos: Oñati Gipuzkoa santuario monasterio templo basílica retablo Arantzazu Virgen arquitectura escultura pintura franciscano valle Aizkorri Aizgorri Francisco Javier Sáenz de Oiza Jorge Oteiza Lucio Muñoz Nestor Basterretxea Luis Laorga Eduardo Chillida piedra Markina abstracto friso apóstol hueco vacío diamante entrada papa Pablo VI |
fuentes |
www.3digitala.com (1) | www.3digitala.com (1) | ||
hitzak: Oñati Gipuzkoa santutegia monasterioa tenplua basilika erretaula Arantzazu Birjina arkitektura eskultura margolaritza frantziskotarra bailara Aizkorri Aizgorri Francisco Javier Sáenz de Oiza Jorge Oteiza Lucio Muñoz Nestor Basterretxea Luis Laorga Eduardo Chillida harria Markina abstraktua frisoa apostolua hutsunea zuloa diamantea sarrera dorre Pietate eskultura fatxada |
iturriak | Términos: Oñati Gipuzkoa santuario monasterio templo basílica retablo Arantzazu Virgen arquitectura escultura pintura franciscano valle Aizkorri Aizgorri Francisco Javier Sáenz de Oiza Jorge Oteiza Lucio Muñoz Nestor Basterretxea Luis Laorga Eduardo Chillida piedra Markina abstracto friso apóstol hueco vacío diamante entrada torre Piedad escultura fachada |
fuentes |
www.euskonews.com (1) | www.euskonews.com (1) | ||
Ez da TITAKADURArekin nahastu behar, non pieza sartzeko zulo bat egiten baiten. |
iturriak | No hay que confundir con la TARACEA que requiere hacer un vacío donde se inserta la pieza. |
fuentes |
www.euskonews.com (1) | www.euskonews.com (1) | ||
Txantiloiz pintatzeko teknika bat asmatu zuen horrela; hots, euskarri jakin batean (kartoi, zur edo txapan) moztutako irudi, letra edo zenbakiak estanpatzean datzan artea. Txapa edo dena delakoaren gainetik tintaz bustitako brotxa bat pasatzen zuten, tinta hori zuloetatik barna igaro zedin. Hain zuzen ere hori egiten zuten leizeetako gizakiek. |
iturriak | Había descubierto una nueva técnica pictórica, el estarcido, porque se llama estarcido al arte de estampar dibujos letras o números recortados en un soporte (cartón, madera o chapa) pasando sobre ella una brocha de tinta, de forma que por la parte de la chapa que está vacía pasará la tinta, que es lo que había realizado de forma rudimentaria nuestro hombre de las cavernas. |
fuentes |